گواهی امضا دیجیتال

صدور گواهی فقط برای اشخاص حقیقی و حقوقی ساکن تهران

استفاده از گواهي ديجيتال، به منظور احراز هويت کاربر و به منظور اطمينان از صحت اطلاعات ارائه شده توسط کاربر، اطمينان از تماميت داده‌هاي موجود در بانک اطلاعاتي و تشخيص دسترسي و تغيير غيرمجاز اطلاعات انجام مي‌پذيرد.

مراحل ثبت نام

1. تكمیل فرم درخواست گواهی الكترونیكی که برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت می‌باشد
2. دانلود و پرینت سند توافق‌نامه سطح ارائه خدمات مركز میانی و امضای همه صفحات آن
3. واریز مبلغ به حساب بانكی
4. فراهم نمودن مدارك لازم برای درخواست گواهی.
5. ارائه مدارک به دو صورت امکان پذیر می‌باشد:

مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی (با تلفن 09961080520) و ارائه مدارك، فیش‌های بانكی، فرم درخواست گواهی، سند امضاشده توافق‌نامه سطح ارائه خدمات مركز میانی، در قالب یك CD به این مركز.
متقاضیانی که امکان مراجعه حضوری ندارند، می‌توانند از طریق پست الکترونیک به آدرس info@bizinnovator.ir اقدام به ارسال مدارک نمایند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام

در صورت درخواست گواهی الکترونیکی حقیقی(شخصی) مدارک زیر مورد نیاز می‌باشد.

  • اصل و كپی هر دو روی كارت ملی
  • اصل و كپی صفحه اول شناسنامه

در صورت درخواست گواهی الكترونیكی حقوقی (برای سازمان ، شركت، یا مؤسسه)، مدارك زیر مورد نیاز می‌باشد:

  • 1. مدارك شناسایی فرد درخواست‌كننده در سازمان
    • اصل و كپی هر دو روی كارت ملی
    • اصل و كپی صفحه اول شناسنامه
  • 2. كپی آگهی تأسیس شركت/مؤسسه در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات روزنامه رسمی ممهور به مهر شركت/مؤسسه

مدارك مرتبط با نوع درخواست گواهی كه در فرم درخواست آن گواهی بیان شده است.

در صورت ارائه درخواست گواهی به دفتر ثبت‌نام توسط نماینده‌ درخواست‌كننده، علاوه بر مدارك فوق برای درخواست‌كننده گواهی، ارائه مدارك زیر توسط نماینده الزامی است:

  • 1. حداقل یكی از مدارك شناسایی فرد نماینده:
    • اصل و كپی هر دو روی كارت ملی
    • اصل و كپی صفحه اول شناسنامه
  • 2. معرفی‌نامه‌ای از سازمان/شركت/مؤسسه جهت شناسایی فرد نماینده. معرفی‌نامه باید بر روی سربرگ سازمان بوده و حاوی مشخصات فرد نماینده (حداقل شامل نام، نام خانوادگی، و شماره ملی) و مشخصات گواهی درخواستی (حداقل شامل نوع گواهی و نام مالك گواهی) باشد و:
    برای سازمان، توسط بالاترین مقام سازمان مرتبط با متقاضی گواهی، امضا و ممهور به مهر سازمان گردد.
    برای شركت/مؤسسه، توسط نماینده‌ شركت/مؤسسه كه حق امضای اسناد تعهدآور را دارد، امضا و ممهور به مهر شركت/مؤسسه گردد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ امضا و مهر دیجیتال مخصوص سامانه مودیان مالیاتی با ما تماس بگیرید

09961080520

نوآوری کسب و کار نماینده شماره 1 شرکت اعتماد هوشمند آینده، نخستین مرکز میانی خصوصی دارای مجوز G3 و صادر کننده گواهی امضا دیجیتال