استفاده از گواهي ديجيتال، به منظور احراز هويت کاربر و به منظور اطمينان از صحت اطلاعات ارائه شده توسط کاربر، اطمينان از تماميت دادههاي موجود در بانک اطلاعاتي و تشخيص دسترسي و تغيير غيرمجاز اطلاعات انجام ميپذيرد.
1. تكمیل فرم درخواست گواهی الكترونیكی که برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت میباشد
2. دانلود و پرینت سند توافقنامه سطح ارائه خدمات مركز میانی و امضای همه صفحات آن
3. واریز مبلغ به حساب بانكی
4. فراهم نمودن مدارك لازم برای درخواست گواهی.
5. ارائه مدارک به دو صورت امکان پذیر میباشد:
مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی (با تلفن 09961080520) و ارائه مدارك، فیشهای بانكی، فرم درخواست گواهی، سند امضاشده توافقنامه سطح ارائه خدمات مركز میانی، در قالب یك CD به این مركز.
متقاضیانی که امکان مراجعه حضوری ندارند، میتوانند از طریق پست الکترونیک به آدرس info@bizinnovator.ir اقدام به ارسال مدارک نمایند.
در صورت درخواست گواهی الکترونیکی حقیقی(شخصی) مدارک زیر مورد نیاز میباشد.
در صورت درخواست گواهی الكترونیكی حقوقی (برای سازمان ، شركت، یا مؤسسه)، مدارك زیر مورد نیاز میباشد:
مدارك مرتبط با نوع درخواست گواهی كه در فرم درخواست آن گواهی بیان شده است.
در صورت ارائه درخواست گواهی به دفتر ثبتنام توسط نماینده درخواستكننده، علاوه بر مدارك فوق برای درخواستكننده گواهی، ارائه مدارك زیر توسط نماینده الزامی است:
نوآوری کسب و کار نماینده شماره 1 شرکت اعتماد هوشمند آینده، نخستین مرکز میانی خصوصی دارای مجوز G3 و صادر کننده گواهی امضا دیجیتال